Connect Box proponuje paletę nowatorskich usług związanych z utrzymaniem łączności w samochodzie i dostępnych za pośrednictwem strefy osobistej MyCITROËN w Internecie lub odpowiedniej aplikacji w iPhonie.
Ta bezpłatna usługa dostępna jest przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w modelach Citroën DS3, DS4 oraz C5.
Citroën Wezwanie Pomocy z Lokalizacją
W przypadku zasłabnięcia, jeżeli jesteś ofiarą lub świadkiem wypadku, wciśnięcie przycisku "SOS" inicjuje połączenie z platformą Citroën Urgence. Operator identyfikuje samochód, lokalizuje go i, w razie potrzeby, jak najszybciej wysyła na miejsce odpowiednie służby ratownicze.
Citroën Pomoc Drogowa z Lokalizacją
W przypadku awarii wciśnij przycisk z "Logo Marki". Do platformy Citroën Assistance wysłana zostaje wiadomość SMS z lokalizacją samochodu i pierwszymi informacjami dotyczącymi diagnostyki.
Citroën Eco Driving
Dzięki tej zupełnie nowej usłudze, w swojej strefie osobistej MyCITROËN odnajdziesz informacje dotyczące zużycia paliwa, przesyłane bezpośrednio przez Twój własny samochód marki Citroën.
Citroën Wirtualna Książka Serwisowa
Twój Citroën informuje Cię za pośrednictwem strefy osobistej MyCITROËN o terminach przyszłych przeglądów i operacji związanych z utrzymaniem auta.
Adres: ul.Dubois 645-070 Opole Plan dojazdu
Kontakt: Telefon: 77 441 57 27 Email: salon@citroen.opole.pl