SAMOCHODY NOWE

Connect Box

 


Connect Box proponuje paletę nowatorskich usług związanych z utrzymaniem łączności w samochodzie i dostępnych za pośrednictwem strefy osobistej MyCITROËN w Internecie lub odpowiedniej aplikacji w iPhonie.


Ta bezpłatna usługa dostępna jest przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w modelach Citroën DS3, DS4 oraz  C5.


Citroën Wezwanie Pomocy z Lokalizacją

W przypadku zasłabnięcia, jeżeli jesteś ofiarą lub świadkiem wypadku, wciśnięcie przycisku "SOS" inicjuje połączenie z platformą Citroën Urgence. Operator identyfikuje samochód, lokalizuje go i, w razie potrzeby, jak najszybciej wysyła na miejsce odpowiednie służby ratownicze.


Citroën Pomoc Drogowa z Lokalizacją

W przypadku awarii wciśnij przycisk z "Logo Marki". Do platformy Citroën Assistance wysłana zostaje wiadomość SMS z lokalizacją samochodu i pierwszymi informacjami dotyczącymi diagnostyki.


Citroën Eco Driving

Dzięki tej zupełnie nowej usłudze, w swojej strefie osobistej MyCITROËN odnajdziesz informacje dotyczące zużycia paliwa, przesyłane bezpośrednio przez Twój własny samochód marki Citroën.


Citroën Wirtualna Książka Serwisowa

Twój Citroën informuje Cię za pośrednictwem strefy osobistej MyCITROËN o terminach przyszłych przeglądów i operacji związanych z utrzymaniem auta.